اس ام اس و متن های عاشقانه

اس ام اس | متن عاشقانه | تصاویر عاشقانه

اس ام اس و متن های عاشقانه

اس ام اس | متن عاشقانه | تصاویر عاشقانه

اس ام اس و متن های عاشقانه

با سلام خدمت دوستان عزیز
وبلاگ متنی ها اس ام اس و متن و تصاویر عاشقانه ارسال میکند.شما هم میتونی متن های زیبا و عاشقنه رو از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید تا در متنی ها ارسال کنیم.
امیدواریم وبلاگ متنی ها رو دوست داشته باشید.
در صورتی که از وبلاگ ما خوستان آمد ما را به دوستان خود معرفی کنید

بایگانی

متن های عاشقانه سری چهاردهم

مسعود جلالی | پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ

متن های عاشقانه سری چهاردهم


•●♥چه حالــی میده عشقــــت وقتی داری فـــکر میکنـــی و و
♥یهـــــــو محکم بغـــل و بوســت کنه
♥موقعـــی که عصـــبانی هستـــی سفت بغــلت کنه
♥همــش خوشــحالت کنه
♥عــــــــطرا و تیپای مورد علاقـــتو بزنه
♥دســــــــــتاش گــرم باشــــه
♥عاشقـــــــونه نگــات کنـــــــه
♥همیشــــــه پشــتت باشـــــه
♥عاشقــــــــــــو دیونـــت باشــه . . /.

فــکــرشــو بــکــن...
نــصــف شــب بــارون شــدیــد بــبــاره،مـــاهــم تــو تــخــت کــنــار هـــم خــوابــیــده بــاشــیــم..
یــهــو صــدای یــه رعــدو بــرق خــفــیــف بــیــاد جــفــتــمــونــو بــیــدار کــنــه..
از تــرس بــرگــرده طــرف مــن و دســتــمــو بــذاره رو کــمــرش..مــنــم واســه ایــنــکــه بــیــشـتــر احـســاس امــنــیــت کــنــه مــحــکــم بــغــلــش بــگــیــرم و تــا صــبــح کــنــارش بــیــدار بــمــونــم..

*******************************************************************

دلم که برایت تنگ می شود،می گیرد،فریاد می کشد،می تپد وبازتنگ می شد

دلم که تنگ می شود دوس دارم یک دل سیرنگاهت کنم

یک بغض سنگین گریه کنم،یک چشم پراشک بریزم

به اندازه ی یک قهروآشتی درآغوشت بگیرم

ویک عمربگویم دوستت دارم وبگویی دوستت دارم

دلم که تنگ می شودچاره اش فقط تویی وتوکه نیستی،

دلم می بارد،می سوزد،می سازد،می میرد

*******************************************************************

هـر " تنـــــی " می تونه لذت بخش باشه...
 
 ولی هــر " شونـــــــه ای " نمی تــــونه آرامــش بخـش باشــــه.....! 

*******************************************************************

تقصیر من نیستــــــــــ...

به تـــــ♥ـــو که می رســــــــــم...

تب می کنمــــــــــ،

به تـــــ♥ـــو که می رســــــــــم...

هوس آغوشتـــــــــ میسوزاندم،

به تـــــ♥ـــو که می رســــــــــم...

لبــــــــــــــانم از عطشت له له میزنند،

به تـــــ♥ـــو که میرســـــــــــــــم...

نگاهم خمـــــــــــــار نگاهت میشود،

به تـــــ♥ـــو که میرســـــــــــــم...

تقصیر تـــــ♥ـــو نیستـــــــــــــ،

نفسهـــــــــایت دیوانه ام میکند ...


*******************************************************************

دوست داشتن مثل بازی با الا کلنگ می مونه
اونی که عاشق تره همیشه خودشو می آره پایین
تا عشقش از بالا بودن لذت ببره!!!


*******************************************************************

✘وقتی داغونے .......

◀هرکے ازراه میرسہ میگہ:حقتہ....
صدباربھت گفتم این کارونکن....▶

◆سرکوووووووووفت.........

◆دادوبیداد........ ◆تیکه های الکے... ......

◆قرص ....

◆درد... ...

◆تنهایے...

✔امامحض رضاے خدایکے نیس بزنہ روشونت وبگہ....

↯ درکت میکنم↯

*******************************************************************

نظرات  (۱)

سلام
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
درود بر شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی